syster

vet att ni ligger och sover men jag gör ett snabbt inlägg ändå! Idag har det varit 30 grader varmt och blåsit lite skönt. Kl 9 gick vi ner på stranden och badade och solade lite men alla var lite små röda så vi bestämde oss för att åka och shoppa lite. Var där i några timmar och nu har jag med mig en parfym som kosta 200 kr billigare här än hemma och 5 par converse för 900 :p Känns skönt att göra av med lite pengar hahah. Nu ska jag sätta mig på balkongen med william och nova och dricka en kall cola.
Saknar er emma , ida o vilma !

Kommentarer
Postat av: emma

haha, ida och vilma ? jo säkert ;)

du saknar ju mig mest, saknar dej!

puss / emma

2011-03-02 @ 07:06:50
URL: http://emmagoden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Troligtvis mig mest;-)

PUSS /mamma

2011-03-03 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0