jag älskar dig...

...william

Har haft en underbar helg! Som tur är så äre ju typ bara 5 dagar kvar tills det är helg igen :D
Igår lagade ju jag och wille mat tillsammans hemma hos mig. Det blev fläskfile och potatisgratäng. Hur gott som helst blev det. Sen kollade vi klart på en film som gick på 3an förra helgen också som hette Ben Hur. Så vaknade vi hemma hos wille idag och då åkte vi iväg med hans mamma och lillasyster för att kolla på tapeter till willes nya rum. När vi kom hem spelade vi neger och president ett tag innan jag skulle hem och äta. Nu ikv har jag inte gjort så mkt , wille var hit ett tag och kollade på Jersey shore med mig. Nu ska jag gå och lägga mig.
sweet dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0