Dag 7 + min dag

Hur bra födelsedag som helst!
Börjar med att man vaknar av att wille håller om en och de är det mysigaste som finns. Sen kommer mamma emma och micke och sjunger för mig :) Av dom fick jag kläder , smycken , volymtång , ord att sätta upp på väggen. Plus att jag fick ett par jeans av wille och hårsnoddar av hans lillasyster. Sen när resten kom fick jag pengar , smycken , en blomma + att jag inte har träffat pappa el farmor och farfar och dom. Fick bestämma middag så det fick bli tacos. Drog till wille på kvällen och när jag kom dit så hade han gjort en tårta till mig med mina favorit godisar på. Hur jävla gulligt som helst <3 Imorgon äre skola igen + att jag ska klippa mig. Tror att jag klipper av nästan en decimeter av håret för det är så himla slitet. Men nu ska jag sovv godnatt!


Dag 7 - Det här får mig att må bättre

Att umgås med mina kompisar och wille får mig att må bättre.
Att göra något roligt tsm med dom jag tycker om att vara med
tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0