Dag 6

Hur mysig kväll som helst ! Vi åt på eastern palace . Åt hönssoppa till förrätt sen 4små rätter och friterad badan med glass till efterrätt :D Fick en jättefin tröja av dom + att dom betalade middan. Ligger i sängen nu med wille och ska mysa och se på film. Tror inte vi blir uppe så länge för är fortfarande inte frisk och måste va pigg imorn när alla kommer hit.

 
Dag 6 - Detta ångrar jag.

Jag vet faktiskt inte vad jag ångrar. Kan inte säga att jag ångrar att jag o wille blev tsm men hur vissa saker blev kan jag ångra. Jag blev så inne i att jag bara skulle umgås med han och hans kompisar så jag slutade umgås med mina kompisar helt. Mamma sa åt mig flera gånger att en dag skulle han/hans kompisar lämna mig och då skulle inte mina kompisar vilja vara med mig längre eftersom att jag hade skitit i dom medans jag bara va med wille och hans kompisar. Och nu är det precis som mamma sa. Alla dom som jag och Wille umgicks med skiter i mig nu när dom har bytt skola,fått nya kompisar osv. Och jag har tappat kontakten med mina allra bästa kompisar som jag hade innan. Vissa har förlåtit mig för att jag sket i dom men har inte i närheten av så bra kontakt som vi hade innan. Vissa pratar inte ens med mig längre. Så det är väl något som jag ångrar. Men ångrar absolut inte att jag och wille blev tsm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0