Dag 5

Förlåt att jag inte har skrivit nått idag. Har varit hemma från skolan men det har bara plivigt plugg ändå :P
Wille kom hit efter skolan . Han hade hunnit ner på stan och köpt födelsedagspresent till mig oxå ;) Vi låg och kolla på tv och mös :) Handbollen ikv va ju iaf sämst , Sverige förlorade mot Frankrike och får nu spela om 3-4plats mot Spanien el Danmark. Sitter nu och kollar på kläder,smycken osv till mig :D Wille är ute o festar med pojkarna ikv och jag hoppas att han kommer hit och sover med mig inatt. Har bråkat hur mkt som helst idag så känner att jag verkligen behöver sova med honom inatt. Känna hur han ligger och håller om mig :') Nu ska jag få mamma att sätta på lite bra musik så vi kan dansa för jag känner mig på dans humör :p
+ jag har handbollsmatcher imorgon i lugnvik så kom och kolla :D



Dag 5 - I min handväska.

Jah jag hade ju tänkt att ta bild på vad som oftast kan finnas i min väska men har inte huunit med det idag.
Men oftast finns det nog hårsprey,hårborste,smink(mascara,puder)tamponger,tuggummi,kamera.
Det är väl ungefär vad som kan finnas i min väska :p Beror väl lite på vad det är för årstid :P

Kommentarer
Postat av: emelie

taaack :D

Din blogg är också söt :)

2011-01-29 @ 08:48:49
URL: http://emsanbemsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0