Dag 3

Förhoppningsvis är jag bättre imorgon och orkar gå på skolan men vi får se hur det blir imorgon när jag vaknar. Emma har fått igång mammas gammla data så vi spelade lite sims nu när vi va sjuk :p Bakade äppelpaj efter middan idag. Blev riktigt gott :) Ska kolla klart på nån film med emma nu , godnatt



Dag 3 - Min bästa vän

Kan nog inte välja ut en bästa kompis sådär men det finns ju 2 brudar som jag älskar så otroligt mkt. Och jag antar att ni kan gissa vilka det är? Jo Clara och Thea. Dom finns alltid för en och jag kan berätta allt för dom. Dom får mig alltid på bra humör och jag älskar att umgås med dom. Två fina tjejer som alla borde vara kompis med för annars har man missat nått! Dom har nått som ingen annan har , dom är speciell :') Mina tjejer.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0