Dag 2

FYFAN säger jag bara. Snacka om att Sverige spelar en dålig match. det står 25-18 och det är 10 minuter kvar. Var iaf sjukt skönt att träna , Johan körde riktigt hårt med oss som vanligt :p Ska gå upp och läsa och fixa
naglarna när handbollen är klar.



Dag 2 - Min första kärlek

Måste nog säga Isak Borgefjäll. Vi gick i lill2an första gången vi träffades var när jag och Millan var ute och lekte i skogen på en rast. Minns hur han kom och försökte vara lite rolig för oss och rullade i lera :p Kan ju nästan säga att vi både gilla varan och hata varan. Vi kunde vara ihop 2 veckor och sen 1 vecka bråka vi med varan och tillomed slog varan. Och så höll vi på tills vi gick i 4an tror jag :p hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0